Friday, December 17, 2010

GiveAway EdY : Terbang Jauh-Jauh


30 ole2 dari 3 negara.Bukan senang nak dapat.Cuma yang pergi ke sana je dapat beli ole-ole.Yang tak pergi ni? Join contest jela.Takpe,ada rezeki,boleh pergi 3 negara,pastu beli ole2 jugak ok! Terima kasih kepada penganjur sebab anjurkan contest ni dan menaja ole2 tu.Ye,betul cakap penganjur,mana ada contest yang boleh pilih2 hadiah.30 orang pulak tu nak pilih.Takpe,menang atau tak tu soal nombor 2,yang penting kita bagi semangat kat penganjur untuk dia terus maintain dalam blogging ni.:)

Cik Ila dah pun jadi follower dengan id : Cik Ila

Nak tag :  Mama Adam

4 comments:

  1. cik ila, good luck..thanx ek tag sy..dah buat dah GA ni..:)

    ReplyDelete
  2. thanks k sudi join giveaway ni...good luck...;)

    ReplyDelete
  3. @aanie : Good luck jugak,ok! :)

    @E.d.Y : Ok.tq :)

    ReplyDelete