Friday, May 17, 2013

Contest Guruku Sayang oleh Lulla dan Ifah


Jom join sehingga 22 Mei 2013


Ucapan Sempena Hari Guru : Saya nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru di Malaysia terutama yang pernah mengajar saya di SKBG,STF,dan tak lupa juga kepada pensyarah saya sepanjang Diploma,Degree dan Master sekarang di UniMAP.Semoga kalian semua sentiasa dirahmati dan dimurahkan rezeki dalam setiap apa yang dilakukan.Mohon maaf untuk setiap 'kenakalan' saya sewaktu belajar,setiap tahap 'kemalasan' yang ada,setiap saat ke'mengantuk'kan saya di kelas dan jugak untuk setiap mimik muka busan saya di kelas sepanjang sesi pembelajaran.Minta dihalalkan semua ilmu yang dicurahkan. ;)

Nak Tag : Mama Adam dan Elly


3 comments:

  1. ASSALAMUALAIKUM , DENGAN SUKACITANYA DIMAKLUMKAN DISINI ADA G.A TERBESAR MEI, MEMANG AWESOME . HADIAH TOP REFERRAL SEHINGGA RM150.++ . JOM JOM . ADA BANYAK LAGI HADIAH . ANDA DI TAG #450
    LINK TAGGING SILA KLIK SINI
    LINK GA SILA KLIK SINI

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. Dari segmen yang sama. Good luck k! ^_^
    http://sweet7cupcakes.blogspot.com/2013/05/contest-guruku-sayang-oleh-lulla-dan.html

    ReplyDelete
  3. Datang dari segmen yg sama.^^

    http://fiqansz.blogspot.com/2013/05/contest-guruku-sayang-oleh-lulla-dan.html

    ReplyDelete